<3

2013-03-03 @ 17:10:39
Det finns två personer i mitt liv som har blivit väldigt speciella för mig under den senaste tiden. Bara sen i höstas har de blivit två av de personer som jag oftast tyr mig till och litar på fullt ut. Jag trivs verkligen i deras sällskap och kan vara mig själv med dem. Nästan alla gånger i alla fall. De vet saker om mig som ingen annan vet och vissa gånger tror jag nästan att de känner mig bättre än vad jag själv gör. Lite konstigt, men ibland känns det så.. De finns alltid där om jag behöver prata, och jag hoppas de vet att jag finns där om de behöver nån att prata med. Alltid! Så himla tacksam över att jag har dem två i mitt liv. Att jag får räkna dem som mina vänner.. Dem betyder otroligt mycket för mig. ♥ Jag tycker om er så, ni är helt underbara! ♥
 
Love you! -nivetvilkaniär-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback