Dansglädje, igen!

2013-03-07 @ 13:14:00
I tisdags var det latin pardans som gällde.. Kollade mest första timmen men sedan var jag med. Det dansades en hel del chacha där vi fick en ny slinga, lite svårt faktiskt. Dansade den i ringen och bytte partner hela tiden, så himla roligt. Det blev lite rumba sen innan jag gick och bytte om.. Zumba väntade sen, Josefine dök upp också och vi körde på. Herregud så svettigt men roligt! Pratade lite med Josefine efteråt innan hon drog, sen blev det massa prat med Irina och Vahidin, och även Frida innan jag lämnade stället. Lagom trött, lite irriterad och ledsen..
 
Igår så hoppade jag över zumban för jag tänkte att jag måste ju orka med resten av kvällen. Träffade Frida direkt när jag kom till Ackes och pratade med henne, sen även Cassandra. Fint! Broadway jazz stod först på tur och jag var med på allt. Hör och häpna, haha. Uppvärmning + diagonaler. Sen burlesque-dansen där vi fick lite placeringar denna gång. Sedan gick vi igenom chicago-dansen och jag fick placering där. Jävla snurrar alltså, men nån gång ska det väl gå. Fantasy väntade efteråt. Var med på allt utom diagonalerna. Gick igenom alla tre olika disco-koreografier som vi har. Tävlade lite, haha. Sist dansade vi igenom den moderna. Slutade vid halv tio, snabbprat med Irina och sedan åkte jag hem med Frida. Tack!
 
Ikväll väntar dans också. I alla fall zumba och troligtvis även jazz.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback