Fredagkväll!

2013-03-15 @ 23:01:27
Åkte in med systeryster till Gävle i eftermiddags här.. Kikade runt lite på stan och sedan begav jag mig till Ackes lokal på söder runt halv fem. Vid 17 så var det dags för standard pardans, men först med nybörjargruppen där det dansades lite vals, quick step och chacha. Som vanligt! Andra timmen så blev det vals, slow fox, tango och wienervals. Dansade lite vals med Irina annars kollade jag mest där.. Slow foxen så kämpade jag med slingan från förra veckan, svårt. Och på tangon dansade jag, Frida och Louise runt några varv i ringen med samma slinga, haha. Kollade wienervalsen bara, för blir så yr.. Slutade halv åtta och då var min syster klar med de hon gjorde så jag mötte upp henne så tog vi bilen hemåt igen. Fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback