Living on the city beats.

2013-03-24 @ 22:19:21
Runt 22 timmar har jag spenderat på Ackes nu i veckan, och då är inte dagen inräknad. Det är galet! Dock inte dansat alla, det har varit paus och bara häng också. Men jag älskar stället!
 
I måndags var det zumba med Vahidin, så roligt! Blev sen kvar och hjälpte han med pardans-lektionen efteråt för det behövdes tjejer då Irina inte heller kunna komma då.. Det var annorlunda men roligt! I tisdags var det latin pardans som gällde med Irina.. Dansade fyra av danserna.. Samba, rumba, chacha och jive. Kulkul! Zumba efter det, himla roligt och jobbigt! I onsdags var det först zumba med Irina som gällde, och det var jobbigt! Sen hjälpte jag Irina på hennes lektion efteråt, dansade en pardisco. Roligt! Broadway jazz sen där vi bara repeterade burlesque-dansen och fick massa nya step i chicago-dansen. Svårt! Fantasy sist, där vi fick introt och en ny del i skyline och sen repetition bara.. I torsdags började jag med disco där vi bara repeterade parkoreografin, den är jobbig! Var med på lite zumba sen, hängde sen i salen i väntan på fantasy-lektion och bara dansade lite.. Vi fick ännu flera steg till skyline, en pardel och även placeringar. Finfint! I fredags var det standard pardans med Irina som gällde. Dansade nästan alla danserna.. Vals, quick step, slow fox och wienervals. Det var roligt!
 
En dansig och fiin vecka! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback