Mellon är över!

2013-03-09 @ 22:52:15
Melodifestivalsfinalen 2013 är avklarad! Äntligen kan jag väl få säga här nu. Första gången på fem år som jag inte är på plats. Jag satt här hemma på mitt rum iklädd mjukisoverall, yeah!
 
Ja, vad ska man säga om finalen då... Jag tyckte Anton och Robin var bäst ikväll, utav dem tävlande. Brydde mig inte så mycket om vem som skulle vinna men nån av dem två i alla fall. Så, grattis säger vi till årets vinnare Robin! :) Men alltså dansarna, herregudars vad bra dem är! A och R hade snyggaste numren helt klart. Bästa Jennie och Ambra! ♥ Men Ambras koreografi var ren magi!! Jag vill lära mig, hjälp någon? :D Måste bara få nämna Loreen och Carola också. Wow, alltså! Så galet fantastiska! Vilken magi, helt otroligt!!! Men nu är det tack och lov över, i för sig så har vi ju Eurovision i maj, men dit är det långt..
 
från Andra Chansen... KOLLA DANSEN!!!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback