Påskhelg och lov.

2013-03-29 @ 12:32:04
Igår var sista dansdagen innan påsklovet. Först väntar påskhelgen och sen en veckas lov, vilket betyder att det inte är några danskurser alls. Fast jag ska ju dansa ändå. Men först två dagar ledigt, mamma ska firas idag och lite påsklunch imorgon. Fint! Sen är det pardansläger på Ackes som gäller, från söndag till onsdag. Det ska bli himla roligt och spännande. På torsdag är det fantasy-träning hela kvällen. Och på fredag börjar kurserna igen, då är det pardans-träning som gäller.. Lördag blir det nog att fira mig, för jag fyller ju på onsdag, yeah! Och söndag blir vanlig dansdag. Haha, ja det blir mitt lov det.
 
Nu säger vi Glad Påsk här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback