Shout it out!

2013-03-24 @ 23:37:00
Söndagen har sett ut som den brukar.. Kom in till Gävle vid 12-tiden och mot Ackes direkt. Folket rasade in strax innan vi började..  Hade 10-dans vid 12.30, jag var dock inte med så mycket denna gång. Kollade mest och pratade med folket. Fint! Slutade vid två och då drog jag, Frida och Madde till coop för att köpa nåt att tugga på.. Gottigott! Väntade in Irina och sen ut till Vahidin i bilen och mot Sandviken och Kulturcentrum. Jag och Frida slog oss ner ute i korridoren och åt medan Irina hade sin lektion. Jag var in och hjälpte henne med pardiscon en sväng också, kuul! Vid 17 så väntade jazz/show där det börjades med en ny koreografi till David Lindgrens Shout it out. Så roligt och så svårt! Sen väntade en timmes zumba med Irina, där vi körde på för fullt.. Roligt och svettigt! Jenny kom dit efteråt för hon skulle träffa Irina lite snabbt, trevligt.. Så jag och Frida dansade igenom den nya koreografin ute i korridoren i väntan.. Strax innan åtta var dem klara och vi tog oss därifrån. Massa prat i bilen och fick skjuts hem, tack! Väl hemma så blev det pommes och lövbiff framför Bones. Fiint! Kollar lite på En gång i Phuket nu, så himla bra, sen väntar sängen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback