Gårdagen.

2013-05-09 @ 12:38:56
Det hände inte så mycket alls igår.. Väldigt slappt på dagen men på kvällen var jag in till Gävle och ackes, som vanligt. Där redan vid sex-tiden, träffade Josefine då och vi gick igenom nåt discosteg lite snabbt. Sen hängde jag där själv men Cassandra kom efter en stund också, trevligt! Vid 19.15 var det broadway jazz som gällde.. Började med att få kläder till burlesque och dansade igenom den några gånger, den går sådär alltså. Sen körde dem andra chicago och då kollade jag bara.. Fantasy direkt efteråt, där vi dansade igenom skyline först och den sitter bra. Sen dansade vi även den moderna också, den är svår. Liten vattenpaus och vi fick reda på ordningen på danserna på lördag, fint. Sedan dansade vi jazzen resten av lektionen, gick igenom steg och fixade nya placeringar osv. Jag kan inte dansen va, blä. Slutade vid halv tio och då åkte jag hem med Frida och Pernilla, fint. Hemma strax efter tio-tiden..
 
Dagens planer: Slappa. Disco vid fem. Fantasy vid sex till vi blir klara..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback