Last time.

2013-05-09 @ 23:16:54
Åkte in extra tidigt till Gävle idag då det var röd-dag, för jag ville in och handla på konsum innan de stängde vid fyra. Så var i stan redan vid tre-tiden, köpte det jag skulle och sen till Ackes direkt. Där var det pardans-lektion som höll på, extrarep inför teatern. Jag kikade in på slutet och dansade rumban med dem, fint. Pratade med massa folk sen i väntan på lektion. Hade disco vid 17, där vi fick våra linnen först och sedan dansade vi i dem hela lektionen. Gick igenom vissa steg annars var det bara att köra på.. Så himla jobbigt och stegen sitter inte så jättebra heller, man är såå trött i slutet av dansen, herregud. Två-tre minuter disco är jobbigt! Fantasy direkt efter sen, så bytte om emellan också. Började med jazzen och dansade den kanske en timme eller nåt. Så svår, och jag tycker inte om den.. Andra timmen så dansade vi disco och fixade de sista stegen och allt så vi fick ihop allt. Den är jobbig men lite halvrolig sådär. Sist så pratade vi lite i ring, om hur helgen ser ut och teatern nästa vecka. Och även om ett uppträdande nästa vecka, najs! Slutade strax innan halv nio och då åkte jag hem med Sandviken-tjejerna, tack! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback