Trötter..

2013-05-27 @ 12:42:00
Igår vaknade man tidigt fast man var ledig liksom. Fortsatte med rensning av lådor och bar ner massor av grejer i källaren, så nu är det klart. Fint! Sedan placerade jag mig ute på altan och solade lite, det var ju så fint väder ute igår ju.. Fick sällskap av systeryster också. Runt halv tre så åkte vi till mormor där det blev morsdag-fika ute i solen. Trevligt! Och jag blev lite röd va, haha. Sen hem och då blev det mat framför 90210.. Och sen åkte vi och köpte lite godis och skjutsade hem syster till sig.. Sen blev det One Tree Hill och godis resten av kvällen..
 
Idag har jag bara hunnit med jobb än så länge, kom hem runt halv tolv-tiden. Och nu kollar jag lite på One Tree Hill igen, brabra! Får se hur resten av dagen blir..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback