Uppvisningen på Folkets hus!

2013-05-12 @ 20:35:32
Vaknade runt halv nio-tiden typ, fixade mig och Irina ringde lite senare och jag behövde inte komma till folkets hus förrän vid kvart i elva. Packade väskan och mamma skjutsade mig till Folkets hus, kom samtidigt som Irina, Vahidin och Ida. Det var dags för uppvisning igen, men först massa genrep.. Kul att se alla danser, vad grymma alla är! Nån gång senare repade vi Shout it out också, det gick fint.. Två föreställningar som väntade idag, klockan 13 och 15. Hjälpte till med att dela ut program vid insläppet, det gick bra och det var mycket folk som kom.. Var med och dansade sista numret båda gångerna och det gick så bra så, himla roligt! Annars hängde jag mest i logerna och pratade med lite folk.. Efteråt så hjälpte jag Vahidin med att plocka ihop deras grejer och lastade in i bilen. Följde sen med Irina, Vahidin, Ida och Jenny till Jensas för att äta lite.. Pizza, mums! Det var trevligt! Kramkalas och tack för dagen sen tog jag och Jenny sällskap hemåt. Otroligt skönt väder för en promenad ju, vi gick i bara linne, härligt! Hemma runt halv sju-tiden ungefär...
 
 
Imorgon är det extrainsatt fantasy-träning, sen rep på teaterntisdag och på onsdag är det genrep och show som gäller. Magic of Dance! Dags att tagga till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback