Can't dance.

2013-11-16 @ 21:54:44
Det blev en liten paus i bloggandet här men har inte haft så mycket tid alls att sitta här under veckan.. Vilket är skönt faktiskt och sen har jag inte vetat vad jag ska blogga om...
 
Dansat har jag i alla fall gjort i veckan. I måndags var det jazz/show och tävlingsdiscon där vi bara repeterade massa i båda. Och hade även en extra/rep-lektion med fantasy inför ett uppträdande. I torsdags var det disco där vi började sätta ihop våra tre koreografier, fick introt och lite flera steg. En timme zumba hann jag med också, roligt. Och i latinon så repeterade vi mest bara för vi var så några där. Sist fantasy där vi började med en helt ny koreografi, den gillar jag jättemycket. Så får se hur det blir.. Och i tisdags och fredags så var det pardans som gällde också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback