Just dance..

2013-11-08 @ 14:29:35
I onsdags kom jag till Ackes vid fyra-tiden redan, träffade Josefine där och vi hängde bara i salen och pratade massa.. Vid 17 var det dags för zumba som vanligt, och det var roligt. Sen en timme ledigt och då hängde jag i omklädningsrummet, åt lite och bara väntade. Vid 19.15 var det latino, där vi var fem stycken varav tre var sjuka.. Vi skulle då ta det lite lugnt bara men så blev det inte.. Fick sista stegen i samban så nu sitter den ihop med chachan, så vi dansade de massa och gick igenom slutet på chachan. Sen jiven där vi fick några åttor till, den är så himla rolig. Sen väntade fantasyn, lite prat  i ring och sen afro-dansen som uppvärmning. Sen dansade vi bara koreografin massa, fixade till slutet och de blir väl bra. Efteråt så pratade jag med Vahidin och Irina en del innan jag tog bussen hemåt..
 
Och igår var jag också in till Ackes. Först var det disco med uppvärmning följt av diagonaler. Dansade igenom parkoreografin först och fixade placeringar, sen den "svåra" koreografin som kommer efter och den fick vi gå igenom noggrant. Den är så snabb ju.. Körde båda ihop sen och herregud, helt slut efteråt. Sen väntade zumba direkt, asroligt men så jobbigt. En timme ledigt sen och satt ute i foajén och pratade med folk. Fantasy-rep vid 20.15 inför ett uppträdande nästa vecka. Dansade igenom afron som uppvärmning och sen nya dansen som vi lära fixa nya tillfälliga placeringar till. Förvirrat, men de blir nog bra! Och sen dansade vi igenom skyline och jag fick byta rad och ändra lite steg, men det blir bra. Slutade vid halv tio.. Pratade lite med Irina och Cornelia innan jag drog till bussen, hemma runt halv elva..
 
Ikväll är det pardans som gäller igen. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback