Last november.

2013-11-30 @ 22:22:06
Sista dagen i november har snart passerat också. Det har varit lite mycket idag. Var in till Valbo köpis själv och kollade runt överallt. Det fanns en del fint men jag är lite för snål liksom. Försökte kolla lite efter nå julklappar också, men det gick inte lika bra. Väl hemma sen så dammade jag av mitt rum, städade skrivbordet och fixade lite på mina hyllor. Finfint ju! Fyllt i min kalender och fixat lite best of 2013-lappar.. Beställt lite bilder på fuji och igår även lite filmer på cdon.. Har även påbörjat min önskelista inför julen, men lite svårt ju för jag önskar mig inte direkt nånting. Och sen har jag kollat på en hel del avsnitt av Unforgettable, så himla bra ju! Ikväll här så blev det malaysia-mat framför Så mycket bättre. Sen for vi till Hemmakväll och köpte godis, som vi nu smaskar på framför Magic Mike. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback