Söndagsträning.

2013-11-17 @ 23:22:00
Ja, jag var iväg till Kulturcentrum i eftermiddags/kväll här och dansade en del. Kom dit strax efter fyra och då hittade jag Ebba där som jag hängde med, även Natalie kom efter en stund med. Var in på Irinas lektion innan och hjälpte till lite med parhiphopen, roligt! Jazz/show vid 17-tiden, där vi dansade igenom Madonna-dansen massa och repeterade de senaste och fixade klart dansen. Najs! Sen tangon där vi fick tangokjolarna som hälften av gruppen ska ha, jag ska ha den, suck. Fixade typ introt lite halvt och sen dansade vi igenom dansen massa. Svårt! Sen väntade en timmes zumba också, roligt men jobbigt. Efteråt så gick jag och Irina igenom mina soloprogram inför helgen.. Chachan först, sen även jiven och valsen. Det blir nog bra, kanske, måste träna massa och med klackskor, hjälp. Tack för hjälpen, Irina! Sen bytte vi om och tog oss till bilen, pratade massa och jag fick skjuts hem, taaack!
 
Nästa vecka väntar mycket dans... Utöver alla lektioner så ska jag försöka friträna en hel del och till helgen blir det pardanstävling i Hallsberg. Det blir nog en finfin vecka. :)
 
gammal bild från förra hösten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback