@ Ackes.

2013-10-07 @ 16:47:41
Ja, här sitter jag nu på Ackes och bara väntar på att min lektion ska börja.. Jag var här i förmiddags och fritränade med Helena lite. Gick bara igenom mitt discoprogram lite lätt, och ändrade en åtta eller rättare sagt, jag har två varianter så ska köra båda ikväll på lektionen så får vi se vilken som känns bäst. Och kolla med Irina också kanske.. Efter träningen blev det mat på donken och en liten promenad men mötte Dariel på vägen så stod och pratade med han i en timme ungefär. Trevligt! Sen till Ackes igen och var här runt halv fyra-tiden... Så sitter ute i foajén nu medan Irina har lektion, min lektion börjar vid halv sex. Jazz/show först och sen tävlingsdisco. Yeah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback