All around the world.

2013-10-31 @ 18:49:13
Vaknade strax efter nio och messade lite med Josefine. Det blev bestämt att träffas och träna lite vid halv tolv så det vara bara att skynda sig in i duschen, äta och packa väskan. Bussen in till Gävle och raka vägen till Ackes, älskade ställe alltså. Det blev jag, Josefine och Cornelia. Även Linnéa dök upp också. Trevligt! Zumba-uppvärmning + lite benstretch följt av kickar, splitthopp och diagonaler. Gick sen igenom fantasy-dansen lite, och även de nyaste stegen. Sen dansade jag igenom mitt discoprogram några gånger också. Det gick väl bra! Sen gick jag och Josefine igenom en liten discouppvärmningsdans och sen bara lite flumm..Jag och Cornelia dansade lite pardans också, roligt ju! Lämnade sen Ackes strax innan halv två...
 
Hoppade på bussen och klev av i Valbo köpis där jag mötte upp syster, mamma och mormor. Kikade runt där massa och åt även på sibylla. Hemma runt halv sex och då slog jag mig ner här. Finfint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback