Daaance!

2013-10-05 @ 20:52:26
Yes, igårkväll var det pardans som gällde. 2,5 timme ju. Först nybörjargruppen där vi började med chacha. Så segt ju, nötte grundstegen om och om igen.. Sen jive och det är bara jobbigt. Sist vals där vi körde höger- och vänstersväng igen.. Andra lektionen så börjades det med chacha, dansade dock inget då för har glömt mitt program och vägrade dansa grundsteg igen.. Och rumban var jag bara med på när vi gick igenom en ny slinga men inget mer.. Sist så blev det samba där vi fick en ny slinga också, så den dansade jag både själv och med Irina. Lite halvsvår sådär men rolig! Najs kväll!
 
Jag har dansat otroligt mycket den här veckan, verkligen. Räknade lite och det ligger runt 23 timmar, kan ni fatta, 23 TIMMAR!!! Så himla mycket och det känns i kroppen kan jag säga, haha. Men imorgon kör vi två timmar till... :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback