Dansigt...

2013-10-10 @ 21:42:42
Har bara dansat massa i dagarna här. I måndags var det först jazz/showen där vi bara repeterade koreografin massa. Och på tävlingsdiscon så började vi med en parkoreografi, roligtroligt. I tisdags var det bara pardans som gällde. Först nybörjargruppen där vi dansade vals, chacha och jive. Och sen den andra lektionen där det blev slowfox, vals och quickstep (då var jag dock inte med). Och i onsdags så började jag med zumba, roligt och jobbigt. Sen hjälpte jag Irina på hennes lektion efteråt, gick igenom en parhiphop. Så kul! Sen latinon där vi var fyra personer, haha. Fick nytt i jiven och bara repetitioner av chachan och samban. Sist fantasyn där vi bara repeterade koreografin massa, hela tiden, och det kommer bli så bra tillslut. Och ikväll var det dans igen. Disco först där vi började med en parkoreografi, så kul! Och sen avslutade jag med zumba på det. Herrejösses så jobbigt men galet roligt!
 
Och imorgon dansar vi igen.. Pardans och lite disco väntar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback