Träningsvärk, ja..

2013-10-29 @ 13:50:56
Höstlov har det blivit också, vilket betyder inga danslektioner under hela veckan. Både skönt och lite tråkigt ju! Men i söndags var det som vanligt och då hade jag jazz/show och zumba. På showen så gjorde vi klart tangon typ så den ska vi repetera massa efter lovet, finfint!
 
Och igår var det workshops på Ackes. Dancehall, rnb och afro. Jag var med alla tre timmarna. Roligast var dancehallen, men egentligen var inget av de i min smak. Dock var det roligt att testa på något nytt i alla fall. Sjukt trött i kroppen efteråt, speciellt benen, herregud! Sen hade vi rep med fantasyn inför onsdagens uppvisning, från åtta till halv tio. Vi körde våra tre danser och pardansarna körde sitt emellan våra. Det var roligt och jobbigt men vi skrattade oss igenom det. Visade min discotopp för Irina sen och hon tyckte den var jättefin, så det kändes bra! Sen fick jag skjuts hem av Frida, tack!
 
Och ikväll ska jag in till Gävle och Ackes för att zumba, ända passet under veckan. Lisa som kör denna gång, så det ska bli kul att köra för henne igen... :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback