Lista: Sammanfattning 2014.

2014-12-31 @ 17:50:00

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fick jobb på Ackes..
Gick upp i silverklass i disco.
Började yrkesutbildning..

..Kan tyvärr inte komma på nåt mer så, kan säkert finnas småsaker..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, för jag håller dom aldrig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja..

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Mallorca.

6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?
Mer kvalitetstid med vänner.

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
12/4. 14/5. 6-7/12. 19/12.

8. Vad var din största framgång 2014?
Kom in på en utbildning som jag stortrivs på och som känns helt rätt för mig i yrkesval också.

9. Största misstaget?
Hm.. vet inte riktigt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade foten i oktober, annars bara förkyld typ.

11. Bästa köpet?
Oj, svårt... då jag knappt köper något. Men det får nog vara biljetten till Sannas julkonsert.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Måste nog säga mat och onyttigheter..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Sanna.. dansen kanske.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
Undo. Gala. Problem/break free. I'm a freak. All about that bass. Let it go.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm.. Livet är som en bergochdalbana.. (standard svar!)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vännerna. Tagit för mig mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dansat kanske...

18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt. Farmor på förmiddagen och mormor på eftermiddagen till kväll.

19. Blev du kär under 2014?
Nej..

20. Hur många one night stands?
Noll.

21. Favoritprogram på TV?
Vet inte, jag har knappt kollat på tv något.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har inte läst någon.

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell tror jag..

25. Något du önskade dig och fick?
Tv-serier och pengar/presentkort.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, en ny iphone ;)

27. Årets bästa film?
Maleficent och Frost.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Slappade på dagen och kvällen spenderade jag på Ackes och dansade några timmar.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med vänner. Mer motiverad till dansen.

30. Vad fick dig att må bra?
Dansen till stor del.. Praktiken.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

32. Vem saknade du?
Sanna. Jennifer. Nathalie... och några till.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Arbetskollegorna..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback