Zumbaaa

2014-01-09 @ 23:35:00
Kom in till Ackes strax efter fyra-tiden idag. Träffade Helena där direkt, så vi satt och pratade en del. Fint! Hejade på folk som ramlade in och träffade Lisa också. Vid 17 så var det dags för zumba, det var mycket folk faktiskt. Vahidin, Irina och Lisa körde denna gång, roligt! Otroligt svettigt och jobbigt, men jag älskar't. Några nya danser också, himla roliga. Pratade med lite folk och sen hoppade jag in i bilen med Irina och Vahidin. Mot Sandviken och IOGT, massa prat och de ville verkligen att jag skulle köra nån dans själv där.. Zumban började vid 19 och det kom lite folk dit också. Vahidin och Irina körde sitt, och jag körde de två danserna som vi bestämde i bilen, haha. Det gick väl helt okej, roligt ju! Pratade med dem efteråt innan jag åkte hemåt med mamma. Najs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback