Kvalitetstid med fin vän!

2014-07-05 @ 21:56:00
For in till Gävle på eftermiddagen här, kollade lite butiker och sen mötte jag upp Matilda strax efter halv fem. Så roligt att ses ju! In på bion för att hämta ut våra biljetter och sen mot Java för en fika. Köpte gottigotta och satte oss ute i solen, mys! Satt och pratade om allt möjligt, himla trevligt! Innan sex så gick vi över till bion, köpte på oss dricka och popcorn och sen till salongen. Vi såg Maleficent, i 3D också. Himla bra film ju! Verkligen sevärd tycker jag.. Den var fin gjord och jag gillade handlingen väldigt mycket, och sen bara älskar jag Angelina Jolie. Gå och se den! Den slutade strax innan åtta och då tog vi en liten promenad genom stan innan vi sa hejdå och hoppade på våra bussar hemåt. Tack för idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback