Jag vill ändå bara dansa, idiot.

2014-03-31 @ 23:26:22
Igårkväll var jag till Ackes och jobbade som vanligt. Körde zumba för ett glatt gäng, det var roligt men jobbigt också. Direkt efter så får jag in på feminin vibe/house-lektionen, ska hoppa in på den nu så jag blir med på uppvisningen där. Missar dock halva lektionen menmen.. Jag ska lära mig dansen som de gjort, cirka 2minuter lång hittills. Så vi gick igenom den lite snabbt från början när jag kom in.. Det gick faktiskt bra! Nu kan jag början och slutet, det är bara några åttor i mitten som behövs gå igenom lite mer men annars så är jag fas nu. Härligt! Så sjukt roligt också! Pratade med Ida och Josefine innan jag lämnade stället..
 
Och ikväll här så var det också träning. Jag var in och fritränade lite på eftermiddagen.. Sen var det jazz/show, tävlingsdisco och tävlingshiphop som gällde.. Alltid lika opepp på måndagar, det går inte bra alls och jag ger upp alldeles för fort. Jag känner mig dålig på måndagar, ingen rolig känsla alltså. Åkte sen hem med Hannah, Natalie och Hanna. Trevligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback