Just dance

2014-11-28 @ 20:33:00

Dansat på som vanligt har jag gjort också. Alla hundra kurser känns det som. Feminin vibe kämpar jag på i, fortfarande klackdansen som är lite svår men det ska nog gå. Himla roligt i alla fall. Tävlingsdiscon är lite sisådär alltså, jag hänger inte med så bra längre och motivationen går lite upp och ner.. Torsdagsdiscon är också lite fram och tillbaka med, men det blir nog bra tillslut. Discon i sandviken är askul men också lite svår, men kul med lite utmaning ju! Fantasyn går väll helt okej, den nyaste dansen är superkul och det ska bli kul att visa upp den sen.. Och sist pardansen, som jag har gått från att ge upp och sätta mig till att vara med på allt typ. Roligt! Och de senaste gångerna har jag även fått lite beröm från Irina, fint! Zumbat har jag gjort också, jobbigt och roligt!

Så det är fullt upp minst sagt, kämpar på med allt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback