Danskväll igen.

2014-10-26 @ 12:03:00
Kom till Ackes strax efter 17-tiden igår och städade lite snabbt. Irina och Vahidin kom en stund efter och då fixade vi fram stolar o bord och allt sådant. Och det kom lite folk, inte så värst mycket men det dök upp flera under kvällen. Jag dansade dock inte så himla mycket.. Hängde en hel del med Irina, trevligt värre! Jag och Johan testade på chachan igen, haha. Pratade med Emilie, Niklas och Stefan i omgångar under kvällen också. Det var trevligt! Det blev en mysig kväll ändå trots att det inte blev så mycket dans för min del. Strax innan halv tio så började vi plocka ihop allt. Pratade lite mer med Irina innan jag drog mig till bussen vid tio. Fint! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback