1 september.

2014-09-01 @ 21:16:00
Första september idag och hösten står för tröskeln. Lämnar sommaren bakom mig nu. Jobbat under tio veckor och två veckor utomlands. Finfint! Men nu är det dags att komma in i rutiner igen.. Det känns väldigt bra, jag älskar rutiner samtidigt som jag älskar spontanitet, men jag vill ha lite ordning och reda på livet nu..
 
Jag har ju börjat plugga igen, från den här veckan körs det igång ordentligt. Jag har fått praktik på Stadium så jag har varit där idag och ska dit imorgon. Jag väntar dock på besked från Åhléns så får se hur det slutar.. Annars känns det bra, bra klasskamrater och så.. Så detta blir nog bra! Dansen har kört igång också. Första veckan är förbi men jag har fortfarande inte bestämt mig riktigt. Ska testa lite mer denna vecka, sen får vi se.. Och jobbet är igång också, är ju zumbaledareAckes nu, har en egen grupp på söndagar. Så kul!
 
Detta blir nog en bra höst med skola, praktik, jobb och dans. Det låter mycket och de kommer det nog att vara också. Blir nog lite ovant i början men hoppas det kommer att kännas lättare när man kommer in i det. Utöver allt detta så ska jag försöka träffa lite vänner också, även vila en del som nog kommer att behövas..
 
Jag säger välkommen hösten!
 
slappar på ackes...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback