Danstävling.

2014-09-21 @ 13:47:00
Igår eftermiddag så hängde jag på Natalie och hennes mamma till Falun på danstävling. Det var rikstävling i disco, från guldklass och uppåt, så jag fick inte tävla nåt. Men jag hängde med för att kolla när Natalie, Helena, Sanna och Josefine tävlade.. Och bara för att hänga där och bli inspirerad. Irina och Vahidin dök även upp där, roligt! Kollade in allihopa och alla är så himla grymma, jag ville också tävla ju.. Det var bara Natalie som gick till final och det var bara vi från Ackes kvar under kvällen. Natalie var asgrym, och det slutade med att hon vann allt. Grattis till henne! Tävlingen slutade strax innan halv elva och då var det bara att åka hemåt.. Gött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback