My week...

2014-09-20 @ 12:23:00
Jag bloggar inte alls som jag brukar, och det är helt enkelt för att jag inte har tid att sitta vid datorn så mycket, knappt nåt alls. Har så fullt upp med allt annat just nu.. Det är lite jobbigt, men det blir nog bra snart. Här kommer i alla fall en liten sammanfattning av veckan...
 
Måndag
Började dagen med praktik, jag är på Åhléns nu ialf. Trivs så himla bra! Var där mellan 9-17. Åt lite och sen till Ackes. Tävlingsdisco 18.30-20, så himla jobbigt. Och efteråt så gick jag och Irina igenom mitt tävlingsprogram. Så var hemma efter halv tio..
 
 
Tisdag
Praktik igen, mellan 9-17. Åt lite och sen till Ackes. Standard pardans 18.30-20, och åkte hem med Natalie..
 
Onsdag
Hade lektioner mellan 8.30-14. Stan en sväng innan jag mötte upp Cassandra för en fika. Raka vägen till Ackes sen. Zumba 17-18. Bytte om och åkte till Sandviken och Kulturcentrum. Disco 20-21. Cyklade lycklig hem efter träningen..
 

Torsdag
Pluggade nån timme. Fixade lite ärenden på stan i Gävle. Och sen till Ackes. Disco 17-18. Zumba 18-19. Och sist Fantasy där vi var 3av10 personer, inte så lyckat. Tränade bara en halvtimme typ och sen åkte jag hemåt med Emilia för hon slutade sin lektion samtidigt..
 
 
Fredag
Lektioner mellan 9.20-14.40. Till Ackes igen, latin pardans 18-19.30. Sen bussen hemåt, och var hemma efter nio-tiden..
 
 
Det var min vecka lite kort och gott sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback