Myskväll.

2014-09-14 @ 12:01:00
Kom till Helena strax efter 17 igår.. Vi satt och pratade massor och runt 18 så kom hennes syster Rebecca. Vi drog iväg och köpte mat direkt, och en sväng förbi coop också. Det blev pizza för oss alla, så himla gott ju! Och vi satte i en film direkt. The heat blev det och den är ju så himla rolig. Och efter den så kollade vi på Har du hört ryktet om Morgans? Också en bra film.. Klockan började bli mycket och Rebecca drog hemåt strax efter halv elva, medan jag blev kvar en stund till. Då vi bara pratade massor.. Tackade för kvällen sen och tog mig till bussen runt halv tolv.. Bussen var sen, trodde jag hade missat den först, men jag kom hem i alla fall. Tack för en fiin kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback