Påskhelgen...

2015-04-06 @ 15:47:00
Långfredagen, 3 april.
Dagen till ära var min födelsedag. Så på eftermiddagen så kom släkten hit och firade mig. Först pappa, farmor, Yvonne och mormor. Andra svängen så kom Sofia, Fredrik och Saga och Gun-Marie. Mycket trevligt! Fikade en hel del och fick en del pengar o presentkort också. Nöjd verkligen, tack alla!
 

Påskafton.
Det blev påskmiddag hos mormor och Birger på eftermiddagen. Jag, mamma och syster var dit. Så först massa mat så vi blev proppmätta och sedan glass och fika på det. Mums!
 
 
Påskdagen.
Slappade en hel del... men på kvällen åkte jag in till Gävle och var till Interpool med Stefan. Spelade biljard för första gången i mitt liv och det var superroligt ju! Utklassade ju S, himla kul, haha. När de stängde där så fick jag skjuts hem, tack!
 
 
Annandag påsk.
Vaknade lagom tid och efter lunch så blev det en promenad i Trebo med syster. Himla skönt ju och behövligt efter all mat, haha. Resten av dagen blir nog slapp också..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback