Anmäld.

2015-12-10 @ 14:27:00
Jag är redan anmäld till vårens danskurser. Galet ju! Schemat kom ut lagom till avslutningshelgen, och jag började direkt kika på vilka kurser jag ville gå.. Irina nämnde på avslutningen också, att vill man verkligen gå nån kurs som brukar bli full snabbt så ska man anmäla sig direkt och sen fylla på med kurser allt eftersom.. Så det blev så, jag anmälde mig redan då där på plats, haha.
 
Dessa kurser blev det...
Feminin vibe/streetjazz övade
Ragga övade
Tävlingsdisco
Street avanc
Standard pardans
Latin mix forts/övade
Ragga avanc
Disco/jumps&turns avanc
Latin pardans
 
En hel del med andra ord. Jag tror att jag blir kvar på alla men det visar sig. Vet inte om jag kommer orka dansa sådär mycket, beror helt på hur det blir med jobb och annat. Sen är det två-tre kurser till som jag funderar på som jag inte ens är anmäld till, så får se hur allt slutar.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback