Julafton är över!

2015-12-25 @ 14:34:00
Uppe och hoppade redan vid åtta-tiden, duschade och sen åt jag och pappa lite frukost. Packade ihop grejerna och syster kom och hämtade upp oss vid tio-tiden. Förbi ica först och sen raka vägen ut till kungsgården, till farmor och Yvonne. Och vi var dom vanliga där, så det var mysigt! Det blev mat ganska direkt, så himla gott ju, och sen avslutade vi med massa glass. Gott! Julklappsutdelning väntade och jag blev nöjd med mitt. :) Fick vinglas av farmor, armband av Yvonne och pengar av pappa. Himla najs! Sen satt vi och pratade lite grann innan vi åkte strax innan tre-tiden..
 
 
Vi lämnade av pappa hos han och sen åkte vi vidare till mormor. Kom in lagom till Kalle Anka, älskar't! Mamma var redan där också, och det blev lite fika innan maten. Sen var det dags för mat igen, och vi blev så mätta ju.. Slappade i soffan framför Polarexpressen sen, så bra! Julklappsutdelning väntade sen, fick en massa klappar och jag blev så himla nöjd med allt. Kollade på tv och fikade en sväng till sen innan vi åkte över till vår moster och kusiner. Där kollade vi på Tomten är far till alla barnen, älskar den! Och pratade en del. Sen åkte vi hemåt runt elva-tiden, så otroligt trött ju..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback