Julmys med fin vän.

2015-12-23 @ 15:03:00
Igår efter jobbet så åkte jag in till Gävle för att träffa Josefine, inte setts på evigheter ju så det var fint. Vi möttes upp på stan runt 17-tiden och kikade runt lite där. Sen for vi in på centralbageriet och köpte lite gotta. Lussebulle och pepparkaka. Vi gick sedan hem till Josefine, då hon flyttat och jag hade inte sett hennes lägenhet. Men gud så fin alltså! Vi tog vårat fika och julmust och placerade oss i vardagsrummet. Kollade på Ensam hemma-filmerna och bara pratade massa. Om allt och inget. Så otroligt mysigt ju! Efter några timmar så begav jag mig till bussen och var hemma strax efter tio-tiden. Mycket trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback