Lista: Sammanfattning 2015

2015-12-31 @ 21:33:00
Denna lista har jag gjort i några år nu, den återkommer alltid. Men denna gång så har jag faktiskt tagit bort några frågor som känns så onödiga/konstiga och lagt till några andra som ger mig något.. Så, här är listan..
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ingenting stort som jag kan komma på nu.. men det finns säkert smågrejer man gjort så..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några, för jag håller dom aldrig.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja... en bekant faktiskt.
 
4. Vad gjorde du på din födelsedag 2015?
Släkten kom hit och firade mig.. fyllde ju år på långfredagen i år xD

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet, Side.

6. Är det något du saknar år 2015 som du vill ha år 2016?
Mer kvalitetstid med vänner.

7. Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
9-12/5, 16-18/5, 8/8, 26/9, 27/11, 28/11, 29/11, 5-6/12

8. Vad var din största framgång 2015?
Hm.. gick ut med fina betyg från yrkesutbildningen kanske.

9. Största misstaget?
Hm.. vet inte riktigt..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Stukade tån i november, annars bara förkyld typ.

11. Bästa köpet?
Oj, svårt... då jag knappt köper något. Men det får nog vara biljetten till Sannas julkonsert.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och träningskläder typ.
 
13. Vem har du umgåtts med mest?
Helena :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015?
Waterloo. Try. Just nu. Fight song. Hello. Slå mig hårt i ansiktet.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm.. Livet är som en bergochdalbana.. (standard svar!)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts mer med vännerna. Tagit för mig mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Dansat kanske...

18. Hur tillbringade du julen?
Som vanligt. Farmor på förmiddagen och mormor på eftermiddagen till kväll. Och kvällen hos moster o kusiner.

19. Favoritprogram på TV?
Knappt kollat på tv något. Inte funnits tid riktigt..
 
20. Bästa minnet från 2015?
Utlandsresan kanske..

21. Något du önskade dig och fick?
Det mesta faktiskt.

22. Något du önskade dig men inte fick?
Nej, inte direkt.

23. Årets bästa film?
Oj, den var också svår.. Spenderat så mycket tid på filmer ju.. Djävulen bär prada och Notting Hill har gått heta i år. Så bra.

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer tid med vänner. Mer motiverad till dansen.

25. Vad fick dig att må bra?
Dansen för det mesta. Jobbet. Irina.

26. Vem saknade du?
Sanna. Jessica. Sonja.

27. Lärde du känna några nya människor?
Ja.. både dansfolk och jobbkollegor..
 
28. Vad ser du mest fram emot med 2016?
New York-resan, om den blir av nu..
 
29. Tror du 2016 kommer bli lika bra?
Jag hoppas det blir bättre än detta år i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback