Söderhielmska.

2015-12-09 @ 17:11:00
Så efter avslutningen i söndags så hann jag hem och duscha osv innan Emilia hämtade upp mig runt halv sju-tiden och det var raka vägen till Gävle för personalmiddag på Söderhielmska. Första gången jag var där, himla mysigt ju! Dom flesta var redan där, fast efter oss så kom Irina, Vahidin, Sindy o Alex och sen Ida. Vi hade bokat ett litet rum där vi satt, så mysigt! Beställde dricka och sen dök vi på julbordet. Så det blev potatis, julskinka, prinskorvar, köttbullar och lax för min del. Så himla gott! Vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord. Så fint ju! Jag tycker om alla så mycket. De har blivit som en extrafamilj ju.. ♥ Strax efter tio-tiden så lämnade vi stället och utanför blev det kramkalas innan vi alla skiljdes åt. Så fina! Och jag fick skjuts hem av Emilia också, snällt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback