We run this.

2015-12-09 @ 19:23:43
Då var dansterminen över för denna gång på Ackes dansskola. Den har gått fort faktiskt, eller inte till en början men efter lovet så har terminen sprungit fram. Skapligt slut i kroppen nu i alla fall. Terminen har varit bra, lektionerna har gått mer eller mindre bra liksom. Motivationen och självförtroendet har sviktat en hel del, men har fina lärare som pushar mig, tack! Dansat de vanliga kurserna för IrinaTävlingsdisco, zumba, disco och pardans x2. Och det blev några flera kurser för Ida denna gång också. Feminin vibe/streetjazz, ragga, tävlingshiphop, disco/jumps&turns och street. Så himla roligt! Denna termin hade jag även zumba två gånger i veckan, en grupp i Gävle och en i Sandviken. Det gick väll bra! Och har hoppat in så mycket det har gått också.
 
Det har bara varit uppvisningarna på Folkets hus och Parken denna termin också, men det har varit roligt det med. Tre föreställningar i Sandviken och en stor i Gävle. Så sjukt roligt att uppträda ju, det finns inget bättre! Jag älskar det! Några tävlingar har det blivit också, dock med mindre bra resultat, det var nog inte min termin nu. Samlade på mig 5 medaljer och 4 pokaler i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback