Dansterminen är igång.

2015-01-18 @ 20:46:00
Dagen har varit väldigt lugn, i alla fall till en början. Bara slappat hemma framför tvn.. Förberedde lite inför kvällen bara.. På eftermiddagen tog jag bussen in till Gävle och raka vägen till Ackes. Det var terminsstart idag, det kändes la gött. Jag hade mitt första zumbapass för terminen och blev glatt överraskad över hur mycket folk det kom. 18 stycken. Himla roligt ju! Körde på för fullt och det gick jättebra.. Bytte om direkt efteråt och for in på High heels feminin vibe som Ida hade. Så jäkla roligt alltså. Började på två koreografier, lite svårt var det men det blir nog bra det där. Sedan lite prat med Ida innan jag tog bussen hemåt..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback