Lördag.

2015-01-31 @ 19:02:08
Det har hunnit blivit helg igen också. Och jag bloggar inte så ofta längre, det vet jag, men i veckorna har jag inte direkt tid att sitta vid datorn. Jag har ju praktik tre dagar i veckan och skola två dagar. Dansar sex dagar i veckan och kör zumba en dag. Så det är fullt upp just nu, lite för mycket också. Så får se om jag kanske kan lösa det på nåt vis...
 
Väldigt slapp dag idag, skönt det också. Började dagen med att kolla klart på Pelle Svanslös, så mysigt. Pluggade lite sen.. Var ut med musbus i snöyran, det var en som var glad i alla fall, haha. Kollat på videos och dansat/fixat mina solo-program inför en kommande tävling. Inte så lätt, men tror att jag har i alla danser nu. Annars har jag mest kollat på massa filmer bara.. Det har varit skönt! Och resten av kvällen fortsätter nog framför tvn också. :)
 
bjuder på en bild från i somras på mallis... åh ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback