Sommarkväll

2015-07-15 @ 21:23:00
Jag var in till Gävle och Sommarkväll en sväng ikväll här, jag åkte in för att se En dans på rosor. Det är ute på en liten promotionturné och visar ett litet smakprov ur showen och det ville jag inte missa. Och hade även skrivit med Maria Bild på instagram som är med och dansar.. Jag kom in ganska så precis till det började vid 19-tiden. Träffade Karl också, så fick sällskap under tiden. Det var bara Tobias Karlsson, Tobias Bader och Maria Bild som var med, också Babsan som presenterade dom så. Så himla roligt att se ju, dom är grymma! Efteråt blev det signering vid sidan av scenen och jag tog mig fram för att träffa Maria. Det var så kul att träffa henne, hon var så mysig! :) Efter det var jag in på Åhléns och pratade med chefen, najs. Träffade även på Josefine där så hängde med henne en stund och vi kollade in Diamond dogs på scenen innan vi tog oss hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback