Christmas Night 2015.

2015-11-29 @ 23:03:00
Ikväll här så var jag på Christmas Night på konserthuset i Gävle med mamma och syster. De medverkande var Magnus Carlsson, Shirley Clamp och Sonja Aldén. Vi hade bra platser, på femte raden, så vi såg väldigt bra. Vid 19 så började det och alla kom in på scenen och var så fina. Konserten var riktigt bra, en väldig blandning på genrar.. De körde en liten hyllning till Björn och Benny som de återkom till under konsertens gång, lite segt menmen. De körde både klassiska julsånger och deras egna låtar med juligare texter. Älskar't! Och älskar deras lilla julmedley, så underbart ju! Och de körde extranummer med O helga natt, wow! Sen skulle publiken få vara med och sjunga i Nu tändas tusen juleljus och de vandrade ut från salen.. Och Sonja hittade mig på vägen ut, för vi satt ju precis på sidan där, söta hon! 
 
 
Efteråt så blev det signering, de satt ju redan där när vi kom ut.. De gick inte fram nå folk i början så jag smög mig fram till Sonja. Finaste hon reste sig upp så vi kunde kramas ordentligt, bästa. Pratade lite där och med Shirley också. Sedan började folket komma och vi bestämde för att ta bild efteråt, eller jag skulle säga till om jag var tvungen att gå för då skulle vi fixa det så.. Så vi hängde på sidan och kollade på allt folk och skrattade mest, haha. Tillslut så började det tunna ut lite och då kom Sonja fram till mig och vi pratade lite mer.. Och vi tog bilder tillsammans, tack Shirley för hjälpen! Och pratade lite mer om bebben och vad som händer framöver. Myskram, godjul och hoppas vi ses snart igen innan vi skiljdes. Älskade Sonja! ♥ Och sen lämnade vi konserthuset och åkte hemåt igen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback