Överraskade födelsedagsbruden!

2015-11-28 @ 10:55:00
Efter jobbet igår så funderade jag lite snabbt igen om jag skulle ta mig till UppsalaSannas julkonsert plus att hon fyllde år dagen till ära också.. det var liksom enda chansen att få se henne.. och jag ville ju verkligen.. Så ja, klickade mig in på ticnet och bokade en biljett helt enkelt. Bytte om och packade väskan. Åt nåt lätt. Bussen till Gävle. Hämtade ut biljett. Upptåget till Uppsala. Åh, stressigt värre alltså.
 
Framme i Uppsala runt 18-tiden. Gick över till Åhléns en sväng, de hade ju invigningshelg där, så stort och fint. Sprang på Anna (chefen) direkt, som jag ville träffa.. Så mys! Sen vidare till konserthuset, hängde av mig jackan och tog mig fyra våningar upp till stora salen där konserten skulle vara. Fixade ett kort till S, som hon skulle få tillsammans med en chokladask och en flaska vin. Sen var det bara att ta sig in i salen, vid 19 så började allt. Sanna och Anders öppnade med Vi närmar oss jul, så himla fint! Och konserten var igång.. Mycket prat blandat med duetter och deras egna låtar. Det var bra! Saknade dock en hel del jullåtar, men jag var nöjd som fick höra Sanna ändå. Anders bjöd på mare mare, här går en man och hon har blommor i sitt hår bl.a. Och Sanna bjöd på sina vågar du vågar jag, empty room, i'm in love och undo. Lovely! Deras nya singel En ton av tystnad bjöds vi också på. Fint! Min absoluta favorit under kvällen var Fairytale of New York, åh vad jag älskar den! Och de kom ut på extranummer också, och där fick vi även sjunga för födelsedagsbarnet. Aw, fina Sanna!
 
 
Efteråt så var det signering, så jag passade på att köpa singeln som Sanna och Anders gjort ihop, najs! Sen fram till Sanna, finaste människan alltså. Myskram och frågade hur jag mådde direkt.. sen pratade vi lite mer och jag grattade henne och lämnade över presenten. Bästa! Sen väntade jag på sidan tills kön tog slut för att få prata lite mera och ta ett kort tillsammans. Hur fin är hon inte?! Älska ♥ Hon gick vidare till nästa och då kom Lotta också. Vi kastade oss på varandra, åh så himla mysigt! Det var evigheter sedan vi träffades sist kändes det som, så det var så roligt att träffas igen.. Så pratade en hel del med henne också. Fina! Sedan vinkade jag hejdå till brudarna och tog mig ner hela vägen till jackan och vidare till stationen. Hemresan gick väll skapligt fort och var hemma strax efter tolv..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback