Ackes skolmästerskap 24/10

2015-10-25 @ 12:17:00
Det var dags för skolmästerskap igen, även denna gång på Valbo sportcentrum. Samling vid 12, så alla ramlade in därefter. Då fixade vi ihop allt, dansgolv, seketariat, kläder osv.. Och vi funktionärer fick varsin tröja också, nya tröjor med ny logga. Assnygg ju! Sen började det komma massa folk också.. Vid 14 så började det, och jag skulle även tävla denna gång. Suck, haha, i både disco och hiphop. Jag och Moa var de enda som var vuxna, pinsamt men vi dansade ändå.. Disco singel först, alla är så sjukt grymma ju, kul att se alla.. För mig gick det sådär, men kom till final i alla fall. Disco par sen och då hjälpte jag till lite.. sen hiphop singel, vi var bara fyra i min grupp så dansade både presentation och final. Och det kändes superbra och slutade med vinst. Och sist hiphop par.. Allt slutade runt 19-tiden med godisregn och gruppfoto med funktionärer, domare och Irina & Vahidin. Mys! Sedan plockade vi undan allt och det var inte lite grejer heller.. Sedan hamnade vi alla på donken vid köpis. Så mysigt! Satt där och pratade ett tag innan vi alla hejdåade och åkte hemåt.. Jag hade Celine och Tuva med mig, så skjutsade hem dom innan jag kom hem strax efter 21..
 
Ackes-familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback