Danstävling i Sandviken 3/10

2015-10-04 @ 15:56:00
Uddans fixade första regions tävlingen på Jernvallen. Och jag tog mig dit ungefär en timme innan tävlingen började. Hejade på lite folk osv. Irina dömde denna tävling så henne kunna man inte prata med alls. Hiphop var först ut denna gång. Singel, grupp och par. Så jag dansade ganska så direkt. Direktfinal i min klass och jag hade Irina på mitt golv, haha. Det kändes faktiskt bra, och det slutade med en 2:a plats för mig. Glad tjej! Kollade vidare på alla andra och sen blev det lunchpaus innan discon började.. Samma ordning där. Direktfinal och det slutade med en 3:dje plats. Helt okej! Kollade in alla andra och blev kvar till slutet. Pratade massa med Irina och Vahidin innan de drog och sen fick jag skjuts hem av Natalie och hennes mamma. Tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback