Danstävling i Uppsala 17/10

2015-10-18 @ 19:41:00
Började dagen med att ta bussen in till Gävle och kikade stan lite snabbt.. Vidare till stationen för att hoppa på upptåget till Uppsala runt halv tolv-tiden. Segt att åka ju men var framme strax innan ett i Uppsala och då kikade jag stan lite snabbt där också. Sen med karta i mobilen så letade jag mig fram till Fyrishov där det var rikstävling i hiphop som gällde.. Tävlingen höll på för fullt när jag kom dit runt halv två-tiden. Hejade på ackes-folket där och kikade sen in grupper som började.. Sen var det singel på tur.. Fick vänta nån timme på min tur.. Semifinal med 10 dansare. Och själva dansen kändes väll helt okej ändå, det var roligt! Men jag gick tyvärr inte vidare.. Kollade när Josefine och Amanda dansade också, men ingen gick vidare till final.. Och det slutade med att jag kunna åka hem med dom, så himla snällt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback