Friträning deluxe

2015-09-09 @ 21:48:00
Jag drog in till Ackes på förmiddagen för att friträna lite inför helgens tävling. Kom dit strax innan 9.30, så himla trött ju.. Började med standard-danserna, vals och quickstep. Det gick väll helt okej, försökte träna in med lite armar osv, det var svårare, haha. Gick sen över till latin-danserna, chacha och jive. Nötte tekniken i chachan en hel del, så svårt ju, men det blir nog bättre nån gång.. Sen körde jag lite bachata, salsa och merengue. Himla roligt! En liten vilopaus med banan och lite godis. Fortsatte med hiphop sen och ändrade programmet lite och fixade till det. Så jobbigt men det blev bra.. Och sist så körde jag lite disco, inte så mycket då jag var sjukt trött, men lite grann i alla fall. Sedan ringde Irina också, så det blev lite prat där. Vi skulle träffas lite snabbt innan hennes lektioner.. Så jag packade ihop mina grejer och tog 13-bussen hem, åt lite och packade väskan för kvällen. Åkte in till Ackes igen till halv fyra, körde lite mer disco och strax innan 16 så kom Irina och då gick vi in till henne och jag visade mitt program för henne. Det gick skapligt! :) Sen var det dans resten av kvällen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback