Danstävling i Falun 16/4

2016-04-17 @ 13:03:00
Uppe och hoppade tidigt, det var dags för andra regions tävlingen. Josefine och hennes mamma hämtade upp mig här hemma vid 9-tiden och det var raka vägen till Falun sen. Tävlingen var i full gång när vi kom dit, så vi såg slutet på hiphop paren. Hejade på allt folk där, trevligt! Kollade sen in grupper innan det var dags för singel. Jag hade direkt final som vanligt men dansade presentation också. Det gick helt okej. Och finalen kändes bättre men ändå inte riktigt bra.. Sen väntade prisutdelningen och det gick väldigt bra för ackes. Jag kom på en 2:a plats, blev väldigt förvånad så blev glad för det! Sen var det otroligt lång väntan till discon.. Först var det lunch och sen disco par och grupp innan singeln. Hade även direkt final här. Dansen kändes bättre än vanligt men det räckte inte till nån bra placering dock.. Men det gick skapligt för ackes här också. Så roligt ju! Pratade med folk efter och Irina lite snabbt innan jag drog iväg med Alicia, fick skjuts hem av dom. Så snällt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback