Balkongfesten 2016

2016-08-21 @ 11:57:18
Igår tog jag halv åtta-bussen in till Gävle med syster för hon skulle vidare till en av våra kusiner, själv skulle jag på Balkongfesten vid Gävle teater. När jag kom dit så stod Christopher Wollter och sjöng, så kollade lite där innan jag tog en snabbsväng runt stan. Var tillbaks vid teatern strax innan 21. Frida Scar skulle uppträda och började strax efter där. Hittade på Ida också så jag tog mig fram till henne, så fick sällskap. Så najs! Vi kollade på Frida och hon var ju grym ju! Inte så mycket för rapmusik men detta var bra. Sen stod jag och Ida och pratade mest i väntan på Linda Pira. Mycket trevligt! Pira entrade scenen strax innan 22. Hon var asgrym ju! Riktigt kul att se ju.. Ida drog nångång mitt i och då letade jag mig fram till Cassandra och co. Najs! Och strax efter halv elva var hon klar och då blev de DJ på balkongen. Och jag passade på att skynda mig till bussen som jag hann på som tur var. Så hemma strax efter 23, skönt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback