X-press festivalen 2016

2016-12-04 @ 14:30:00
Igårkväll tog jag mig ut till Gasklockorna i Gävle, för där var det X-press festivalen som pågick under några dagar. Och det var en liten final med olika lokala artister på scenen. Däribland Ida Long som jag åkte dit för.. Och jag åkte dit själv också, som vanligt känns det som. Det var lite försenat, men strax innan 21 så klev Ida och hennes gäng på. Hon bjöd på de vanliga låtarna. Baby gone, Mannen på taket, Rainbow, Woman, I get so dramatic, Mad World och sist Body n soul. Älskar't. Hon är ju SÅ himla bra alltså. Så magisk. Gillar verkligen att se henne uppträda ju! Efteråt så pratade jag lite snabbt med henne och begav mig sedan till bussen utanför och raka vägen hemåt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback