En vecka kvar till kursstart.

2016-01-10 @ 14:19:17
Om jag är taggad...?! Inte ett jäkla dugg. Det har varit så otroligt skönt utan dansen nu. Det har känts så bra att bara få jobba liksom. Inte saknat dansen en sekund. Det känns ju lite sådär att jag inte saknat den alls.. då jag brukar dansa så himla mycket också.. det känns bara jobbigt att terminen börjar snart.. men jag är ju anmäld till en hel bunt med kurser. Varje dag. Igen. Men jag ska försöka få någon dag ledig eller flera... får se hur allt känns när det dras igång, om jag vill dansa och då hur mycket. Men jag saknar Irina och Ida i alla fall, så det ska bli fint att träffa dem igen.
 
bild från i höstas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback